Reklamace
Reklamace
CASA Group s.r.o odpovídá za vady, které vznikly na zboží v okamžiku převzetí.
Individuální alergická reakce na určitou látku obsaženou v kosmetických výrobcích není důvodem k reklamaci.
Reklamované zboží musí být zasláno v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem společně s vyplněným reklamačním listem.
Reklamace bude posouzena do 30 dní od data přijetí reklamované zásilky.
Výrobky, které byly již používány z hygienických důvodů nelze vracet.
Jak reklamované zboží zaslat:
- Zabalit reklamované zboží do původního balení
- Vyplnit reklamační formulář
- Vložit do balíku společně s reklamovaným zbožím
- Odešlete zásilku na následující adresu:
Učňovská 386/17
190 00 Praha
Česká Republika
Upozornění
Náklady spojené s odesláním reklamovaného zboží hradíte vy.
Veškeré podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách.